مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-28ورزشي

شتابزدگی نماینده کرمان در بهره برداری از صعود مس به لیگ برتر


تیم فوتبال مس کرمان بعد از هشت فصل غیبت در لیگ برتر فوتبال، شب گذشته با صدرنشینی در لیگ دسته اول آنهم دو هفته مانده با پایان رقابت های فصل جاری، بار دیگر جواز حضور در لیگ برتر کشور را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ به این ترتیب در فصل آتی که لیگ بیست و دوم حرفه ای ایران نام دارد، دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان با حریفان رقابت خواهند کرد که نشان دهنده حمایت مدیریت جدید شرکت ملی مس از ورزش و علاقمندان پرتعداد فوتبال در استان کرمان است.

اما این صعود دلچسب طی چندساعت گذشته مورد بهره برداری های سیاسی برخی جریانات جناحی قرار گرفته است و آنها تلاش دارند تا این توفیق را به نام گروه و جریان خود مصادره کنند؛ نمونه این نوع واکنش ها را می توان در پیام محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس مشاهده کرد.

وی در پیام تبریک مرسوم یک نماینده به حوزه انتخابیه خود، پا را از یک اطلاعیه عادی فراتر گذاشته و صعود مقتدرانه تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر را به حمایت های ویژه سعدمحمدی، مدیرعامل سابق شرکت ملی مس و پشتیبانی های مادی و معنوی او مرتبط دانسته است.

به نظر می رسد پروفسور به برخی واقعیت های آماری در دوره فعالیت سعدمحمدی در مجموعه مس اشراف نداشته است یا برخی منافع باعث شده که چشم خود را بر نتایج سالهای متمادی حضور این مدیر در شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتابزدگی نماینده کرمان در بهره برداری از صعود مس به لیگ برتر

شتابزدگی نماینده کرمان در بهره برداری از صعود مس به لیگ برتر