مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-28سياسي

تاکید رییس جمهور بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در جلسه امروز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: اعمال محدودیت های کرونایی و شرایط اجتماعات در وضعیت فعلی، - آیت الله رییسی بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و روانی دوران پساکرونا و اتخاذ تمهیدات لازم برای حل و فصل این مشکلات تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در جلسه امروز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: اعمال محدودیت های کرونایی و شرایط اجتماعات در وضعیت فعلی، به شکل دقیق و شفاف برای مردم تبیین شود تا تزلزلی در اجرای پروتکل های بهداشتی بوجود نیاید و از شیوع سویه های جدید کرونا پیشگیری شود.

رییسی در ادامه از زحمات شرکت های تولیدکننده واکسن در داخل کشور قدردانی و از تلاش های آن ها به عنوان افتخار ملی یاد کرد و خواستار تداوم حمایت از این شرکت ها و حل مشکلات شان برای فعالیت در عرصه های جدید تولید شد.

رییس جمهور همچنین بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور بررسی مسایل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و روانی دوران پساکرونا و اتخاذ تمهیدات لازم برای حل و فصل این مشکلات تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهور بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا

تاکید رییس جمهور بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا