مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-28سياسي

ابعاد هشت سال جنگ با حرکت های تهاجمی و تدافعی امری بی نظیر است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ابعاد هشت سال جنگ تحمیلی با حرکت های تهاجمی و تدافعی امری بی نظیر و اساسی است که با دست خالی و با شجاعت دشمن را زمین گیر کردند.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ابعاد هشت سال جنگ تحمیلی با حرکت های تهاجمی و تدافعی امری بی نظیر و اساسی است که با دست خالی و با شجاعت دشمن را زمین گیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اردبیل اظهار کرد: ابعاد هشت سال جنگ تحمیلی با حرکت های تهاجمی و تدافعی امری بی نظیر و اساسی است که با دست خالی و ایمان و قدرت معنوی شروع شده بود و با شجاعت دشمن را زمین گیر کرد.

وی با بیان اینکه عرصه توان افزایی نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های جهانی و بین المللی شاهد هستیم، گفت: هیچ کشوری نظیر ایران به امنیت پایدار نرسیده و استکبار جهانی به دنبال امنیت و آرامش هستند و مجاهدت شهدا و ایثارگران سبب ایجاد امنیت و آرامش کامل در کشور شده و در تلاش هستیم با جنگ ترکیبی سختی و دشواری ها را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه استکبار جهانی با سردستگی صدام لعین هجمه سنگینی را بر ضد جمهوری اسلامی ایران شروع کرده، افزود: در تحلیل پیروزی های جنگ به این نتیجه رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد هشت سال جنگ با حرکت های تهاجمی و تدافعی امری بی نظیر است

ابعاد هشت سال جنگ با حرکت های تهاجمی و تدافعی امری بی نظیر است