مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-28اقتصادي

آورده مردمی طرح جامع مسکن 400 میلیون تومان پیشبینی شده است


مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: پیش بینی ما در خصوص آورده های مردمی برای طرح جامع مسکن در حال حاضر 400 تا 450 میلیون تومان است و متقاضیان برای تأمین آن باید آمادگی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید علی هاشمی در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین که صبح شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای ثبت نام طرح جامع مسکن تام امروز 58 هزار نفر از شهروندان قزوین واجد شرایط شرکت در این طرح بوده اند و با بررسی هایی که در حال انجام هستیم احتمالاً از تعداد این رقم کاسته خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: هم اکنون برای ساخت 23 هزار واحد در استان قزوین ظرفیت سازی شده و در تعدادی از شهرها زمین تعیین شده و در ماه جاری قراردادها منعقد خواهد شد.

وی بیان کرد: استاندار محترم تاکید دارد زمین های مازاد دولتی برای امر نهضت ملی مسکن شناسایی شوند و در اختیار اداره راه و شهرسازی قرار بگیرد تا بارگزاری نهضت ملی انجام شود و برای این موضوع ضرب العجلی در سراسر کشور مشخص شده که تا پایان خردادماه این زمین ها تعیین تکلیف شوند.

هاشمی با اشاره به کندی پیش رفتن طرح نهضت ملی مسکن تبیین کرد: اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در این زمینه جمع بندی ها انجام شده و طرح به پیمان کارها ارائه شده و در این مدت هم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آورده مردمی طرح جامع مسکن 400 میلیون تومان پیشبینی شده است

آورده مردمی طرح جامع مسکن 400 میلیون تومان پیشبینی شده است