مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-28سياسي

رشت و تالش کمبود فضای آموزشی دارند


مدیرکل آموزش وپرورش گیلان با بیان اینکه در برخی مناطق استان به ویژه در رشت و تالش با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم، گفت: غیر از مقطع متوسطه دوم و فنی حرفه ای و کار و دانش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد فائزی امروز در نشست هماهنگی با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات دیوان محاسبات استان با اشاره به آسیب های وارده به نظام آموزشی در بحران کرونا، اظهار کرد: برنامه جدی آموزش وپرورش در فرصت باقی مانده پرداخت به امور آموزشی و مهیا شدن برای سال تحصیلی جدید است.

وی با اشاره به اهتمام آموزش وپرورش به فعالیت های پرورشی، افزود: فعالیت های پرورشی دانش آموزان گیلانی نیز طی سال های اخیر ضربه خورده که با الهام از سند بنیادین، کارگروه هایی را تشکیل داده ایم تا اقداماتی را در این جهت آغاز کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش گیلان با بیان اینکه در برخی مناطق استان به ویژه در رشت و تالش با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم، گفت: غیر از مقطع متوسطه دوم و فنی حرفه ای و کار و دانش، همه مدارس رشت با دو نوبت تحصیلی اداره می شوند که این مسئله در کیفیت آموزش بسیار اثر گذاشته است.

فائزی با اشاره به وجود ساختمان های بلااستفاده در گیلان، خاطرنشان کرد: از استاندار نیز خواسته ایم تا طی فراخوانی از ساختمان های بلااستفاده مرکز استان بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت و تالش کمبود فضای آموزشی دارند

رشت و تالش کمبود فضای آموزشی دارند