مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-28سياسي

تخصیص 2 درصد از عایدی معادن در نگه داری راه ها ضرورت دارد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه دو درصد از عایدی معادن باید برای نگه داری راه ها تخصیص یابد، گفت: امیدواریم این مهم با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فریبرز مرادی امروز در نشست هماهنگی با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجلاس دیوان محاسبات استان با اشاره به آخرین وضعیت بودجه ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اظهار کرد: طی سال گذشته 430 میلیارد اعتبار استانی و حدودا همین قدر نیز اعتبارات ملی داشتیم که 90 درصد این اعتبارات تحقق یافته و جذب شده است.

  وی با اذعان به این نکته که 250 کیلومتر از راه های استان طی سال گذشته روکش شده، افزود: گیلان جزو پنج استان برتر کشور در زمینه نگه داری راه ها است.

  دیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از رفع 10 نقطه حادثه خیز در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: هفت نقطه دیگر که شناسایی شده اند در حال رفع هستند.

  مرادی با بیان اینکه از بین 720 نیروی انسانی در اداره کل حدود 500 نفر طرحی و شرکتی هستند، تصریح کرد: نیروی های شرکتی، نیروهای عملیاتی در کف جاده ها هستند که تبدیل وضعیت آن ها با توجه به مشکلات مالی استان و نیاز مبرم ما به آنها از ضروریات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2 درصد از عایدی معادن در نگه داری راه ها ضرورت دارد

تخصیص 2 درصد از عایدی معادن در نگه داری راه ها ضرورت دارد