مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:572022-05-28سياسي

«خودسانسوری» دلیل عقب ماندگی گیلان


عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر بیان مشکلات از سوی مدیران، گفت: خودسانسوری مدیران استان در طرح مشکلات یکی از دلایل عقب ماندگی در استان است درحالی که هماهنگی با مدیران می تواند در رشد و بالندگی نقش آفرین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رسول فرخی میکال امروز در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی استان در سالن اجلاس دیوان محاسبات استان با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان گیلان، اظهار کرد: برای ما سؤال است که چرا علیرغم ظرفیت های خدادادی، سازمانی و تشکیلاتی و همچنین نیروی انسانی توانمند و متخصص این استان این میزان عقب ماندگی در خود دارد؟! وی با تأکید بر اینکه سطح خدمات ارائه شده دستگاه ها و سازمان ها باید برای مردم قابل اندازه گیری و محسوس باشد، افزود: با توجه به این همه مشکلات اقتصادی و معیشتی، مدیران وظیفه دارند تا خدمات عمومی را به نحو احسن مردم ارائه کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه مردم باید نتیجه تلاش مسئولان خود را ببینند، گفت: زمانی خدمت خوب و ماندگار از مسئولان برجای خواهد ماند که خدمات ارائه شده با همگرایی و تعامل مسئولان همراه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خودسانسوری» دلیل عقب ماندگی گیلان

«خودسانسوری» دلیل عقب ماندگی گیلان