مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 18:172022-05-28سياسي

استمهال وام و خرید تضمینی برای حمایت از کشاورزان


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: استمهال وام ها و تضمین خرید محصولات کشاورزی از جمله برنامه های این کمیسیون برای حمایت از کشاورزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد عسکری در نشست با فعالان حوزه کشاورزی در گلستان که به میزبانی شهرستان علی ابادکتول برگزار شد، با اشاره به این نکته که امنیت غذایی به امنیت ملی گره خورده است اظهار کرد: کمیسیون کشاورزی در راستای حمایت از کشاورزان اقدامات گسترده ای را آغاز کرده است.

عسکری ادامه داد: استمهال وام ها، تضمین خرید محصولات کشاورزی، تلاش برای احیا و حمایت محصولاتی نظیر توتون و پنبه، اعطای وام به کشاورزان دارای بدهی بدون الزام تسویه حساب وام ها قبلی، پرداخت خسارت به خسارت دیدگان و … از جمله برنامه های این کمیسیون است.

در این جلسه، رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اقتصاد گلستان کشاورزی است گفت: در آمد مردم گلستان 50 درصد میانگین کشوری است و چنین جلساتی اگر مصوبه و خروجی مثبت نداشته باشد، به اعتمادی نسبت به مسئولین و نظام حاصل می شود.

غلامعلی کوهساری، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس هم در خصوص حذف ارز ترجیحی گفت: این ارز باید به مرور حذف می شد و اگر تدبیری اندیشیده نشود 30 درصد مرغداری ها و 60 درصد دامداری های استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمهال وام و خرید تضمینی برای حمایت از کشاورزان

استمهال وام و خرید تضمینی برای حمایت از کشاورزان