مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 20:472022-05-28ورزشي

رقابت تیرانداز قم در جام جهانی 2022


رییس هیات تیراندازی استان قم از آغاز رقابت ملی پوش تیراندازی رشته تفنگ بادی قم در پیکارهای 2022 جام جهانی باکوی آذربایجان خبر داد.

- محمدجواد متقیان نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این دومین حضور هادی قره باغی تیرانداز استان قم در ترکیب تیم ملی تفنگ ایران اعزامی به مسابقات جام جهانی 2022 است، در حالی که مسابقات تیراندازی جام جهانی تا هفدهم خرداد ماه به میزبانی باکوی آذربایجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که قره باغی یکی از چهره های سرشناس تیراندازی قم به شمار می رود، اضافه کرد: این ملی پوش ارزنده تیراندازی قم چندی پیش همراه با تیم ملی ایران در کشور برزیل نیز با برترین های تفنگ جهان به رقابت پرداخت و با تجربه ارزنده ای که از این اعزام دارد راهی پیکارهای باکو شده است.

رییس هیات تیراندازی استان قم از همراهی 22 ورزشکار در ترکیب تیم ملی کشورمان خبر داد و افزود: جواد فروغی، وحید گل خندان، سجاد پورحسینی، محمدرسول عفتی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، مهدیسا برزگر و زینب طوماری با هدایت محسن نصراصفهانی و امیرحسین صولت در رشته تپانچه رقابت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مهیار صداقت، امیرمحمد نکونام، هادی قره باغی، محمدامین ره سپار، نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده، فاطمه امینی، فاطمه کبیری و آرمینا صادقیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تیرانداز قم در جام جهانی 2022

رقابت تیرانداز قم در جام جهانی 2022