مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 06:022022-05-29پزشكي

تزریق لیدوکایین ممکن است میگرن های سخت را کاهش دهد


به نظر می رسد تزریق درون وریدی چند روزه لیدوکایین بی حس کننده موضعی برای بیمارانی که با میگرن های غیر قابل درمان روزانه دست و پنجه نرم می کنند، - موجب کاهش درد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از مدیسن نت، این نتیجه مطالعه جدیدی است که اثربخشی درمان تزریق لیدوکایین را مورد بررسی قرار داد؛ درمانی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان به عنوان ابزاری برای رسیدگی به میگرن مزمن مقاوم (rCM) دارد.

تشخیص rCM به این معنی است که بیماران حداقل به مدت شش ماه حداقل 8 بار در ماه دچار میگرن شده اند بدون اینکه به درمان های استاندارد و استراتژی های پیشگیری پاسخ دهند.

درمان های خط اول شامل مُسکن های استاندارد درد و مسدود کننده های بتا؛ کورتیکواستروییدها؛ داروهای ضد افسردگی؛ ضد تشنج؛ مسدود کننده های کلسیم؛ تزریق بوتاکس و / یا تحریک الکتریکی غیر تهاجمی هستند.

دکتر اریک شونک ، نویسنده این مطالعه از دانشگاه توماس جفرسون در فیلادلفیا، گفت: لیدوکایین یک بی حس کننده موضعی است اما التهاب را هم کاهش می دهد.

او گفت: یافته ها نشان می دهد که بیماران مبتلا به میگرن مزمن حدود یک ماه پس از درمان بیمارستانی با داروهای IV از جمله لیدوکایین، تسکین درد را تجربه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق لیدوکایین ممکن است میگرن های سخت را کاهش دهد

تزریق لیدوکایین ممکن است میگرن های سخت را کاهش دهد