مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-29اقتصادي

کم کاری مسئولان در حل مشکلات سرمایه گذاری استان قم پذیرفتنی نیست


کم کاری مسئولان استانی در راستای واگذاری تسهیلات به بخش تولید و اشتغال و همچنین تسریع در حل مشکلات سرمایه گذاری در استان قم پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدتقی شاهچراغی شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان قم با بیان اینکه تأمین حقابه های محیط زیستی در استان قم ضرورت دارد اظهار داشت: در سال های اخیر سهم استان قم در این زمیkه همواره روند کاهشی داشته است.

شاهچراغی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون روزهایی که قم هوای ناسالم داشته در مقایسه با مدت مشابه افزایش یافته و در این زمینه لازم است تا کانون های داخلی تولید گرد و غبار مدیریت شده و شرایط آن بهبود پیدا کند هر چند که منشأ خارجی نیز در این زمینه تأثیرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کم کاری مسئولان استانی در راستای واگذاری تسهیلات به بخش تولید و اشتغال و همچنین تسریع در حل مشکلات سرمایه گذاری پذیرفتنی نیست.

استاندار قم با اشاره به تقاضای واگذاری زمین در شهرک صنعتی الغدیر گفت: طرح تأمین 35 مگاوات برق این شهرک با سرمایه گذاری هزار و 270 میلیارد ریال می بایست بر اساس برنامه زمانبندی دنبال شود تا نیاز سرمایه گذاران در این شهرک تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری مسئولان در حل مشکلات سرمایه گذاری استان قم پذیرفتنی نیست

کم کاری مسئولان در حل مشکلات سرمایه گذاری استان قم پذیرفتنی نیست