مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-29اقتصادي

آخرین آمارها از نرخ جهانی نفوذ اینترنت


وضعیت نرخ جهانی نفوذ اینترنت نشان می دهد که مردم دنیا به طور میانگین بیش از یک نقطه دسترسی به اینترنت دارند و تا سال 2030، تقریباً از هر 4 نفر در سطح دنیا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، قطب نمای اقتصاد دیجیتال که مربوط به سال 2021 می شود و توسط ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شده است، نشان می دهد که مردم در دنیا به طور میانگین بیش از یک نقطه دسترسی به اینترنت دارند که بیش تر این نقاط دسترسی، از نوع موبایل هستند.

طبق این گزارش که زیرساخت دیجیتال را موتور محرک همه چیز عنوان کرده، حضور اینترنت در همه جا فراگیر شده است و به میانگین، هر نفر در دنیا در حال حاضر بیش از یک نقطه دسترسی به اینترنت در اختیار دارد که این دسترسی می تواند به صورت ثابت یا موبایل باشد.

البته در برخی مناطق دنیا به ویژه در مناطق پایین صحرای آفریقا سطح دسترسی کماکان پایین است و حتی در کشورهایی با نرخ نفوذ بالا نیز کیفیت دسترسی از منظر میزان تأخیر، میزان پهنای باند و پایداری ارتباطی در مناطق مختلف، متفاوت گزارش شده است.

گزارش ها نشان می دهد که در قاره آسیا به ازای هر 100 نفر 92 ارتباط از طریق موبایل و 16 ارتباط از طریق ثابت صورت می گیرد و تا 5 سال آینده این رقم به 121 درصد برای موبایل و 18 درصد برای ارتباطات ثابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمارها از نرخ جهانی نفوذ اینترنت

آخرین آمارها از نرخ جهانی نفوذ اینترنت