مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:322022-05-29اقتصادي

حقوق کارگران شهرداری خرم آباد پس از سال ها بروز شد


شهردار خرم آباد از بروزرسانی حقوق پرسنل شهرداری خبر داد و گفت: حقوق کارگران و نیروهای رسمی و شرکتی همزمان پرداخت می شود و دیگر تبعیضی وجود نخواهد داشت.

- سعید فتوحی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه حقوق پرسنل شهرداری اعم از رسمی، شرکتی و پیمانی بروز شده است، عنوان کرد: خوشبختانه پس از شش ماه کار، در ابتدای سال جدید شهرداری خرم آباد که از بدو تاسیس تا پایان سال 1400 با روش حسابداری جزیره ای و نقدی اداره می شد به روش خزانه داری و حسابداری نیمه تعهدی تغییر مسیر داد.

وی افزود: ظرف دو ماه گذشته شهرداری ماهانه 28 میلیارد تومان بابت حقوق پرسنل پرداخت می کند، نکته مهم اینکه حقوق همه پرسنل با هم پرداخت می شود.

شهردار خرم آباد گفت: با توجه به شناخت و تجربه چندین ساله ای که طی سنوات قبل در حوزه های مختلف شهرداری کسب کردم، مهمترین ضعف شهرداری خرم آباد را در حوزه نیروی انسانی و مالی دیدم، لذا در زمان انتخاب به عنوان شهردار یکی از برنامه های عمده خود را اصلاح ساختار مالی عنوان کردم.

فتوحی با اشاره به اینکه زیر بنای توسعه هر سازمانی ساختار مناسب در ابعاد مختلف است، افزود: در این بین ساختار نیروی انسانی و مالی شاخص ترین قسمت های یک سازمان یا مجموعه تلقی می شود، بنابراین اصلاح ساختار مالی بخش عمده ای از مشکلات نیروی انسانی شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارگران شهرداری خرم آباد پس از سال ها بروز شد

حقوق کارگران شهرداری خرم آباد پس از سال ها بروز شد