مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-29حوادث

سرقت «علائم حیاتی» در جاده ها


در جاده هایی که سیستم روشنایی دارند بیشترین سرقت در زمینه تجهیزات روشنایی و در بقیه جاده ها، تابلو و علائم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه همشهری در گزارشی نوشت: سال گذشته بنا بر اعلام سازمان پزشکی قانونی 16 هزار و 778 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال99، 9درصد افزایش یافته است.

از کل تلفات تصادفات 4147 نفر در محورهای درون شهری، 11هزار و 605 نفر در مسیرهای برون شهری، 941نفر در مسیرهای روستایی و 85نفر در سایر مسیرها جان باخته اند.

آمارها نشان می دهد بیشترین سهم تلفات مربوط به جاده های برون شهری است؛ جاده هایی که به گفته معاون سازمان راهداری ایران، به ویژه در سال های اخیر، در معرض خطر سرقت تابلو و علائم قرار گرفته اند.

سرقت های جاده ای سالانه حداقل 20 میلیارد تومان به این سازمان خسارت می زند و این رقم به جز خسارتی است که سرقت کابل های برق و روشنایی به بار می آورد.

همه استان ها هر از گاهی آمار و ارقامی از این سرقت های جاده ای مطرح می کنند اما به تازگی مسئولان آذربایجان غربی از خسارت هشت میلیارد تومانی سرقت تابلو و علائم جاده ای خبر داده اند؛ عددی که این استان را در مقایسه با میانگین اعلام شده از سوی راهداری کشور در رده استان های با سرقت بالا قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت «علائم حیاتی» در جاده ها

سرقت «علائم حیاتی» در جاده ها