مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:322022-05-29اقتصادي

20 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان برای حمایت از تولید پرداخت می شود


وزیر جهاد کشاورزی ضمن عذرخواهی از معدوم سازی جوجه توسط یک تولید کننده از تصویب 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از تولید خبر داد که به تولید کنندگان پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط زنده خبری ساعت 21 درباره ارائه حمایت های جدید از تولیدکنندگان صنعت طیور کشور گفت: ما برای حمایت از تولید و عادلانه سازی یارانه ها سه طرح تامین سرمایه در گردش و تسهیلات، خرید قراردادی و حذف تعرفه صادراتی را در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار داده ایم.

وی درباره طرح تامین سرمایه در گردش و تسهیلات برای مرغداران و دامداران، گفت:  20 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت توسط هیئت دولت تصویب شده  و هفته گذشته پرداخت و اجرای عملیاتی آن آغاز شده است.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته علاوه بر روزهای کاری، شعبات منتخب بانک کشاورزی به دامدارن و مرغدران در این راستا خدمات ارائه کرده اند و در این هفته نیز ارائه خدمات برای پرداخت تسهیلات سرعت می گیرد.

به گفته ساداتی نژاد، تلاش شده تا  برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش قوانینی که دست و پا گیر بوده رفع و تسهیلات با سهولت در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان برای حمایت از تولید پرداخت می شود

20 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان برای حمایت از تولید پرداخت می شود