توقف پذیرایی برخی شرکت های هواپیمایی از مسافراناکنون چند شرکت هواپیمایی از جمله هواپیمایی وارش، آسمان، ماهان، قشم ایر و معراج پذیرایی گرم و سرد از مسافر را به پروازها بازگردانده اند. - درحالی که مقررات بین المللی مربوط به پرواز تاکید دارد که مقدار مشخصی کیلوکالری باید هنگام سفر برای پذیرایی از مسافر در نظر گرفته شود، چند شرکت هواپیمایی، پذیرایی از مسافر در پروازهای داخلی را به طور کامل حذف کرده اند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شرکت هواپیمایی زاگرس از جمله ایرلاین هایی است که با وجود داشتن پرواز در چند مسیر پروازی طولانی، هیچ پذیرایی از مسافران انجام نمی دهد. این شرکت هواپیمایی که در چند مسیر داخلی طولانی از جمله مسیر تهران- بندرعباس که حدود 2 ساعت طول می کشد پرواز دارد، از مسافران فقط با یک بطری آب آشامیدنی پذیرایی می کند. علاوه بر هواپیمایی زاگرس، دو شرکت هواپیمایی دیگر از جمله هواپیمایی هما نیز با حدف کترینگ از پروازها، کرونا را به عنوان بهانه اصلی عنوان می کنند. یکی از مسافران پرواز مسیر تهران- بندرعباس پنجشنبه شب (پنجم خرداد) یک شرکت هواپیمایی، به تازگی در تماس تلفنی با خبرگزاری ایرنا از عدم پذیرایی مسافران خبر داد و گفت: از مهماندار سوال کردم چرا پذیرایی در این سفر انجام نمی شود که به صراحت اعلام کرد این هواپیمایی در هیچ یک از مسیرهای خود از مسافران پذیرایی ندارد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |