مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-29بين الملل

دیوارکشی پاکستان در مرز با ایران تایید شد


مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای درباره آنچه در برخی رسانه های خارجی مبنی بر دیوارکشی مرزی پاکستان در مرز با ایران عنوان می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، طی هفته های گذشته برخی از کامیونداران ایرانی که تاریخ ویزای آن ها تمام شده، نمی توانند به پاکستان بروند و مقامات این کشور دلیل آن را کمبود هولوگرام ویزا اعلام می کند.

جواد هدایتی درباره مشکل کامیون داران ایرانی در مرز پاکستان اظهار کرد: مشکلی که به وجود آمده این است که صدور ویزا برای کامیونداران ایرانی در سفارت و کنسولگری های مشهد و زاهدان دچار مشکل شده است و به همین دلیل آن دسته از رانندگانی که تاریخ ویزای آن ها به اتمام رسیده نمی توانند ویزای خود را تمدید و به همین علت نیز نمی توانند در مرز پاکستان تردد کنند.

وی افزود: پس از پیگیری های متعدد از طریق وزارت امور خارجه و سازمان راهداری، مسئولان کنسولگری های مشهد و زاهدان اعلام کردند که هولوگرام صدور ویزا تمام شده و از پاکستان هنوز ارسال نشده است.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه راننده هایی که ویزای آن ها اعتبار دارد، می توانند به پاکستان بروند، ادامه داد: در این زمینه وزارت امور خارجه مذاکرات متعددی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوارکشی پاکستان در مرز با ایران تایید شد

دیوارکشی پاکستان در مرز با ایران تایید شد