مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-29پزشكي

عوارض سقط های غیر قانونی/آسیب های روحی زنان


رییس انجمن زنان و زایمان ایران، نسبت به عوارض سقط های غیرقانونی که سلامت زنان را تهدید می کند، هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سودابه کاظمی، در دومین کنگره بین المللی انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران، اظهار داشت: محورهای علمی این کنگره آخرین یافته ها و دستاوردهای علمی حوزه بیماری های زنان و مسئله زایمان است.

همچنین به طور کلی علم مامایی و زایمان، بارداری و ناباروری، جراحی های کم تهاجمی، سرطان شناسی زنان از دیگر موضوعات مورد بحث در این کنگره است.

رییس انجمن زنان و زایمان ایران ادامه داد: برگزاری چندین کارگاه در زمینه ارتقا مهارت سونوگرافی و مدیریت خونریزی در سالن زایمان نیز برگزار شده و سمپوزیوم و پنل های متعددی در راستای رشته تخصصی زنان و زایمان داشته ایم.

کاظمی در ادامه درباره انجام سقط های غیر قانونی هشدار داد و گفت: این مسئله بسیار حائز اهمیت است و این موضوع در کنگره نیز مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

وی درباره عوارض انجام سقط های غیر قانونی گفت: زنانی که سقط غیرقانونی انجام می دهند نه تنها از لحاظ روحی دچار آسیب های فراوان می شوند بلکه مشکلات جسمانی نیز برای آنها به همراه دارد.

کاظمی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه سقط قانونی بدون حمایت پزشک و در اماکن غیر بهداشتی انجام می شود لذا مشکلات عفونی فراوانی برای زنان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض سقط های غیر قانونی/آسیب های روحی زنان

عوارض سقط های غیر قانونی/آسیب های روحی زنان