مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:372022-05-29بين الملل

بازتاب اقتدار پهپادی ایران در رسانه های دنیا


انتشار اخبار و تصاویری از شهر زیرزمینی پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، بازتاب گسترده در رسانه های جهان داشت و شبکه خبری سی ان ان با پخش تصاویر برگرفته از تلویزیون دولتی ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شبکه خبری سی ان ان با پخش تصاویر از پایگاه پهپادی زیرزمینی ارتش ایران گزارش داد: ایران پرده از پایگاه فوق سری پهپادی خود برداشت که تاکنون به نمایش گذاشته نشده بود.

سی ان ان افزود: ایران با پخش این تصاویر اعلام کرد که تمامی موشک ها و پهپادهای موجود دراین پناهگاه زیرزمینی بومی و ساخت و تولید داخل کشور است.

رویترز: ایران پایگاه زیرزمینی پهپادی خود را به نمایش گذاشت خبرگزاری رویترز نیز در بازتاب این خبر نوشت: ارتش ایران پایگاه زیرزمینی پهپاد ارتش را به نمایش گذاشت ، حدود یکصد فروند پهپاد از جمله ابابیل-5 که به گفته مقامات ارشد ارتش ایران، ایران قدرتمند ترین توان پهپادی در منطقه به شمار می رود.

دیلی میل: ایران از پایگاه عظیم نظامی پهپادی پرده برداشت درهمین حال تارنمای خبری رسانه انگلیسی دیلی میل نیز در بازتاب توان برتر نظامی ایران در منطقه نوشت: ایران از یک پایگاه نظامی زیرزمینی عظیمی که مملو از پهپادهای مجهز به پرتاب موشک است، پرده برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب اقتدار پهپادی ایران در رسانه های دنیا

بازتاب اقتدار پهپادی ایران در رسانه های دنیا