مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-29بين الملل

حمله تند روزنامه دولت پیمان معادی


معادی که مدعی شده زندگی روزمره ایرانیان به اظهارات رییس جمهورهای امریکا و فرانسه وابسته است، چگونه و بر پایه چه مستنداتی چنین سخن خنده دار و مفرحی را ایراد کرده است؟ بویژه آنکه در دوره کنونی که رییس جمهور امریکا هر روز در رسانه های جهان مورد مضحکه عام و خاص قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه ایران، ارگان رسمی دولت، در مطلبی تحت عنوان تأملی بر تراژدی غمبار سلبریتیسم ناآگاه / کنار ملت ایران بمانید نوشت: هفتاد و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کن در حالی برگزار می شود که اخبار منتشر شده از آن تعجب شمار زیادی از مخاطبان ایرانی را برانگیخته است.

رفتارهای عجیب و گاه زننده از برخی بازیگران در خارج از کشور، مدل های عجیب لباس های برخی بازیگران ایرانی حاضر شده در جشنواره و مهم تر از همه، سخنان سطحی است که در خوش بینانه ترین حالت از روی ناآگاهی و سطحی نگری و در حالت بدبینانه به خاطر کسب محبوبیت از طریق موج سواری روی مشکلات بخش هایی از جامعه و کسب شهرت در خارج از کشور و در متن و حاشیه جشنواره ایراد شده است.

تازه ترین این اظهارنظرها مربوط به نشست خبری فیلم برادران لیلا است؛ فیلمی با کارگردانی سعید روستایی و بازی ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده و پیمان معادی که خود را در حالی نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی هفتاد و پنجمین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تند روزنامه دولت پیمان معادی

حمله تند روزنامه دولت پیمان معادی