مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-29سياسي

اقدامات برای شناساندن راه امام خمینی (ره) جهاد تبیین است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هر عمل برای شناساندن راه امام خمینی (ره) جهاد تبیین است، گفت: از افراط و تفریط درباره امام باید پرهیز شود.

- رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هر عمل برای شناساندن راه امام خمینی (ره) جهاد تبیین است، گفت: از افراط و تفریط درباره امام باید پرهیز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتربیت شده مکتب امام راحل است و شخصیت ها را به انقلابی بودن توصیه می فرمایند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ویژگی دلسوزی امام برای امت اسلامی و همه امت های مستضعف، بیان کرد: ایران اسلامی معادله گردان در دنیای معاصر است و حکومت مبتنی بر مکتب علوی می تواند بسیاری از فتوحات در دنیا را ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امام راحل عاشق راه خدا بود، اضافه کرد: عاشق راه خدا از سختی ها نمی ترسد و تهدیدها را تبدیل به ظرفیت می کند ضمن اینکه عاشق راه خدا به دنبال تجمیع ثروت و قدرت نیست.

آیت الله فلاحتی، هر عملی در شناساندن راه امام راحل را جهاد تبیین برشمرد و ادامه داد: ابعاد مختلف زندگی امام خمینی برای نسل معاصر تبیین شود.

وی با بیان اینکه از افراط و تفریط درباره امام باید پرهیز شود، اظهار کرد: آنچه که درباره امام می گوییم و می نویسم، باید دقت های لازم را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات برای شناساندن راه امام خمینی (ره) جهاد تبیین است

اقدامات برای شناساندن راه امام خمینی (ره) جهاد تبیین است