مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-29سياسي

ضرورت مطالبه عمومی برای احقاق حقوق منطقه پردیسان قم


عضو شورای شهر قم با تأکید بر اینکه باید برای احقاق حقوق منطقه پردیسان تلاش کنیم، گفت: اگر به دنبال جهش پردیسان هستیم باید حقوق داده شود تا بتوانیم برای تأمین زیرساخت ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هزینه کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ماشاالله سعادتمند در جلسه کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم که در منطقه هشت شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه موضوعات و مشکلات و تنگناهایی در پردیسان وجود دارد، اظهار کرد: ما باید با وحدت رویه مشکلات این منطقه را از دستگاه های مربوطه به ویژه مسکن و شهرسازی مطالبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه درآمد شهرداری این منطقه بسیار محدود است و باید تعهدات دستگاه ها نسبت به این منطقه انجام شود گفت: حق شهرداری باید گرفته شود و لزومی ندارد به برخی نهادها و دستگاه ها برای ساخت وساز در منطقه پردیسان تخفیفاتی ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم احقاق حقوق منطقه پردیسان انجام شود تا بتوانیم برای آبادانی آن اقدام کنیم، ابراز کرد: اگر به دنبال جهش پردیسان هستیم باید حق شهرداری را از ادارات، افراد، دانشگاه ها و… بگیریم تا بتوانیم برای تأمین زیرساخت ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هزینه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مطالبه عمومی برای احقاق حقوق منطقه پردیسان قم

ضرورت مطالبه عمومی برای احقاق حقوق منطقه پردیسان قم