مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-29دانش

دستمال مرطوب نانویی با خواص ضدقارچ و ضدباکتری تولید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت نرمین بهداشت رادکان از توسعه فناوری دستمال مرطوب های نانویی خبر داد که به دلیل داشتن نانوذرات مس، - مدیرعامل شرکت نرمین بهداشت رادکان از توسعه فناوری دستمال مرطوب های نانویی خبر داد که به دلیل داشتن نانوذرات مس، دارای خواص ضدقارچ و ضدباکتری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت نرمین بهداشت رادکان از توسعه فناوری دستمال مرطوب های نانویی خبر داد که به دلیل داشتن نانوذرات مس، دارای خواص ضدقارچ و ضدباکتری است.

سید مهدی حسینی حصاری می گوید: با ده سال سابقه تولید دستمال مرطوب، به دنبال محصول نانویی بودیم که خواص ضدباکتری، ضدقارچ و حتی ضدویروس داشته باشد.

در این مسیر اقدام به تولید نانوذرات مس کردیم و با استفاده از همین نانوذرات مس، دستمال های آنتی باکتریال تولید کردیم که در آزمایش های مختلف خواص ضدباکتری و ضد قارچی آن تایید شده است.

این دستمال های نانویی فناوری جدیدی در دنیا هستند و تا جایی که ما می دانیم یک شرکت کره ای برای توسعه این فناوری اقدام کرده و مشابه زیادی در بازار ندارد.

دستمال های مرطوب به دلیل کاربردی و در دسترس بودن، همچنین به دلیل لطافتی که دارند مورد علاقه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها و مادران جوان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمال مرطوب نانویی با خواص ضدقارچ و ضدباکتری تولید می شود

دستمال مرطوب نانویی با خواص ضدقارچ و ضدباکتری تولید می شود