مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-29سياسي

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور محمود کریمی


معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) گفت: مراسم شب میلاد بانوی کرامت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، مداحی محمود کریمی و شعرخوانی صابر خراسانی برگزار می شود و در شام میلاد نیز حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم حرم به سخنرانی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در نشست خبری تشریح برنامه های آستان مقدس بانوی کرامت در دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن نشست های پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: شعار محوری دهه کرامت خدمت کریمانه جهاد عالمانه است و هر روز این دهه هم با توجه به مناسبت و اهمیت شعار خاص خود را دارد.

وی توجه به اصالت هویت دختران در جامعه ای که رسانه های غربی تعریف های متفاوتی از دختر ارائه می دهند و هویت اصیل دختران را از آنها سلب می کنند را ضروری دانست و گفت: حرم حضرت معصومه(س) به عنوان حرم دختر آل الله می تواند بستر مناسبی برای پرداختن به موضوع هویت دختران باشد.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت با بیان اینکه ارتباط عاطفی پدر و دختر اگر به درستی انجام شود می تواند باعث حفظ سلامت خانواده و جامعه شود، افزود: توجه به رابطه عاطفی پدر و دختر در پویش فدای دخترم که برگرفته از سخن امام کاظم (ع) نسبت به حضرت معصومه (س) است مورد نظر ما است و پوسترهایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور محمود کریمی

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور محمود کریمی