مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:522022-05-29اقتصادي

خلع ید از اراضی راکد در شهرک های صنعتی اردبیل تسریع می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: قراردادهای راکد و غیرفعال در این شهرک ها از طریق مراجع قضایی خلع ید و تعیین تکلیف می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، محمد اهلی عصر امروز در جلسه بررسی اراضی راکد شهرک های صنعتی اردبیل اظهار کرد: قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک های صنعتی، در جلسات هیات حل اختلاف و داوری مطرح خواهد شد تا در صورت لزوم، این قراردادها از طریق مراجع قضایی خلع ید و تعیین تکلیف شود.

وی هدف از فسخ قراردادهای راکد را تامین زمین مورد نیاز سرمایه گذاران واقعی دانست و افزود: واگذاری زمین در شهرک های صنعتی به صورت حق بهره برداری است و مالکیت زمین ازآن دولت است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل؛ تصریح کرد: اراضی پس از آماده سازی و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز، در اختیار سرمایه گذاران برای اجرای طرح های تولیدی و صنعتی گذاشته می شود.

اهلی، لزوم تسریع در فسخ و خلع ید اراضی راکد در شهرک های صنعتی را یادآور شد و ادامه داد: تسریع در روند بررسی پرونده های راکد و صدور خلع ید از طریق محاکم قضایی، علاوه بر آزادسازی این اراضی، سبب تامین زمین مورد نیاز سرمایه گذاران جدید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید از اراضی راکد در شهرک های صنعتی اردبیل تسریع می شود

خلع ید از اراضی راکد در شهرک های صنعتی اردبیل تسریع می شود