مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 16:072022-05-29سياسي

مرکز پژوهش ها برای تقویت بنیه نخبگانی از ظرفیت علمی کشور بهره خواهد برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سازمان پزشکی قانونی امروز (یکشنبه 8 خرداد 1401) با حضور بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و عباس مسجدی آرانی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و جمعی از .

- رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه این مرکز یک مجموعه سیاست پژوهی در کشور است، گفت: مرکز پژوهش ها به منظور تقویت بنیه نخبگانی و ظرفیت کارشناسی خود از توان مراکز علمی و دانشگاهی، انجمن های علمی و اندیشکده های کشور استفاده کرده و خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سازمان پزشکی قانونی امروز (یکشنبه 8 خرداد 1401) با حضور بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و عباس مسجدی آرانی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و جمعی از کارشناسان و مدیران این دو سازمان جهت افزایش همکار های دو جانبه برگزار شد.

بابک نگاهداری در این نشست با اشاره به ظرفیت های مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، گفت: مرکز پژوهش های مجلس با دریافت آمار و اطلاعات از سازمان ها و دستگاه های کشور و تهیه گزارش های کارشناسی و تبدیل پژوهش ها به طرح های قانونی، نقش موثری را در سیاست گذاری های تقنینی کشور می تواند ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهش ها برای تقویت بنیه نخبگانی از ظرفیت علمی کشور بهره خواهد برد

مرکز پژوهش ها برای تقویت بنیه نخبگانی از ظرفیت علمی کشور بهره خواهد برد