مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-29سياسي

شعار روزهای دهه کرامت 1401 اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی قاسمی در نشست خبری تشریح برنامه های آستان مقدس بانوی کرامت در دهه کرامت با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در حوزه محتوایی برنامه های این دهه اظهار کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت های مختلف برای جهاد تبیین به عنوان فریضه ای فوری و همگانی که مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری است از اولویت های محتوایی آستان مقدس برای دهه کرامت امسال است.

وی افزود: توجه به بعد تمدن سازی مکتب اهل بیت(ع) در ایام الله نیمه خرداد، توجه به زیارت و ترویج فرهنگ زیارت در روز بزرگداشت امام زادگان، توجه به شرایط ویژه معیشتی، اجتماعی و ضرورت گسترش خدمت کریمانه و مواسات از جمله اولویت های محتوایی دهه کرامت است که در شعار محوری و شعارهای روز ها به آن توجه شده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت الگوسازی در شادی و نشاط را از اولویت های محتوایی آستان مقدس بانوی کرامت دانست و افزود: برگزاری جشن های بزرگداشت روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س) در راستای تکریم مقام دختر و ایجاد حس رضایت از دختر بودن و اهتمام به نقش و کارکرد دختر در میان دختران جامعه دنبال می شود.

وی گفت: به طور کلی اصولی که بر برنامه های دهه کرامت حاکم است عبارت از معرفت افزایی، تسهیل زیارت، خدمت کریمانه، محبت و ارادت به خاندان اهل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار روزهای دهه کرامت 1401 اعلام شد

شعار روزهای دهه کرامت 1401 اعلام شد