مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 16:422022-05-29بين الملل

هشدار نمایندگان پارلمان اردن درباره اقدامات صهیونیستها در قدس


شماری از نمایندگان پارلمان اردن نسبت به برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز شهرک نشینان در شهر قدس و دعوت خاخام های یهودی برای تعرض به مسجد مبارک الاقصی هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از قدس برس، 46 نماینده پارلمان اردن نسبت به برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز شهرک نشینان در شهر قدس و دعوت خاخام های یهودی برای تعرض به مسجد مبارک الاقصی هشدار دادند.

نمایندگان اردنی در یادداشتی عنوان کردند که اظهارات برگزار کنندگان راهپیمایی پرچم و تهدیدات بی سابقه آنان به تخریب قبه الصخره و اقدامات انجام شده در این زمینه بسیار خطرناک است و آن ها با این اقدامات تمامی قوانین و معاهدات بین المللی و توافقنامه های امضا شده را زیر پا گذاشته اند.

در این یادداشت که خلیل عطه نماینده اردنی آن را تهیه کرده، آمده است که اوضاع بسیار خطرناک است و ممکن است شهرک نشینان صهیونیست با وجود روی کار بودن دولت تندرو و راست گرای کنونی، تهدیدات خود را عملی کنند، چرا که نفتالی بنت نخست وزیر این دولت از حامیان اصلی آنان و برگزاری این راهپیمایی است و ممکن است آن ها دست به حماقتی بزنند که کل منطقه را به آتش بکشد.

نمایندگان اردنی خواستار تحرک فوری و اتخاذ تدابیر لازم در قبال حوادث جاری در قدس و برگزاری نشست فوری سازمان ملل و اتحادیه عرب در این زمینه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نمایندگان پارلمان اردن درباره اقدامات صهیونیستها در قدس

هشدار نمایندگان پارلمان اردن درباره اقدامات صهیونیستها در قدس