مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-29سياسي

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری» منتشر شد


کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه ها در حوزه گردشگری از سوی انتشارات بانژ به بازار عرضه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کتاب نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه ها در حوزه گردشگری به قلم محمد جواد یافتیان و محبوبه مرادی از سوی انتشارات بانژ منتشر و به بازار عرضه شد.

در این کتاب آمده گردشگری نه تنها به مثابه ابزاری بالقوه برای حل برخی مشکلات در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مطرح است، بلکه همچنین به عنوان یکی از عناصر جدایی ناپذیر راهبرد توسعه جوامع نیز شناخته می شود.

نگارندگان کتاب یاد شده عنوان می کنند در کنار این مزایا، هم زمان با گسترش فناوری های نوین ارتباطی در پایان قرن بیستم، شرایط تازه ای برای تسهیل در دسترسی به اخبار و اطلاعات فراهم شد، از این رو با توجه به وسعت سرزمینی و تنوع اقلیمی مناطق آزاد هفت گانه ایران عزیزمان، می توان با استفاده بهینه از ابزارهای فناوری های ارتباطی به فعالیت در فضای سایبر در راستای گسترش حوزه نفوذ و جذب گردشگر پرداخت.

کتاب نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور در چهار فصل به حوزه های روابط عمومی سایبر، گردشگری و مناطق آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری» منتشر شد

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری» منتشر شد