مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-29دانش

حرکت دانشگاه آزاد در مسیر کارآفرینی


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد عهد کرده است در پساچهل سالگی و در گام دوم در مسیر کارآفرینی گام بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه رویداد عصر امید که عصر امروز در محل مصلای تهران برگزار شد، دانشگاه آزاد را مولود انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این دانشگاه با زیرساخت های منحصربه فرد، دانشگاهی بی نظیر در منطقه غرب آسیاست که اکنون 30 هزار عضو هیأت علمی، 6 میلیون فارغ التحصیل و یک میلیون دانشجو دارد و سرمایه ارزشمندی برای کشور محسوب می شود.

وی افزود: دانشجویان در دانشگاه آزاد ابتدا رشته و سپس واحد دانشگاهی را انتخاب می کنند در صورتی که در دانشگاه های دولتی برعکس است و دانشجویان ابتدا دانشگاه و بعد رشته را انتخاب می کنند، ویژگی دانشجویان دانشگاه آزاد سبب شده که راه اندازی کسب و کارها در این دانشگاه رونق داشته باشد به طوریکه اساتید دانشگاه به دنبال رفع نیازهای کشور هستند و کسب وکار ایجاد کرده اند.

دهقانی فیروزآبادی گفت: این دانشگاه تمام امکانات از جمله آزمایشگاه تا فضای استقرار کسب و کارها، کتابخانه و خوابگاه را در اختیار دارد و در رویداد عصر امید هزار ایده، هزار شرکت دانش بنیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دانشگاه آزاد در مسیر کارآفرینی

حرکت دانشگاه آزاد در مسیر کارآفرینی