مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-29بين الملل

حزب الله: برای دفاع از مسجد الاقصی نزدیک ترین همکاری را با مقاومت فلسطین داریم


عضو شورای مرکزی حزب الله، رژیم های سازشگر عربی را شریک در جرایم دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی خواند و گفت این جنبش برای دفاع از قدس و مقدسات آن نزدیک ترین همکاری را با فلسطین دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در یک مراسم ترحیم در حسینیه شهرک شیحین در جنوب لبنان سیاست عربستان سعودی را مانع واقعی در برابر ایجاد توافق ملی در لبنان و تهدید مستقیمی برای صلح داخلی در این کشور توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد ،  شیخ قاووق افزود: عربستان سعودی از اقدامات تحریک آمیز در لبنان حمایت مالی می کند و پس از انتخابات هم از طرفداران و مزدوران خود خواست به هجمه ها علیه مقاومت ادامه دهند و توافق بین لبنانی ها را رد کنند.

این مقام حزب الله تصریح کرد: بدتر از همه اینکه سیاست عربستان سعودی در نزدیکی به رژیم صهیونیستی، تهدید واقعی برای امنیت ملی در لبنان و فلسطین اشغالی است.

شیخ قاووق با تاکید بر اینکه عرب های خائن شریک در جرایم دشمن صهیونیستی در مسجد الاقصی هستند، گفت: آنها با رها کردن فلسطین نشان دادند ادعایشان درباره عرب گرایی دروغ است.

ما نماینده اصیل عرب گرایی و حمایت از ملت فلسطین و عزت و مقاومتی هستیم که دشمن را از تجاوز بازمی دارد و آن را به سزای تجاوز به مقدسات می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: برای دفاع از مسجد الاقصی نزدیک ترین همکاری را با مقاومت فلسطین داریم

حزب الله: برای دفاع از مسجد الاقصی نزدیک ترین همکاری را با مقاومت فلسطین داریم