مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 17:522022-05-29سياسي

همکاری مقاومت لبنان و فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی ادامه دارد


شیخ «نبیل قاووق» با انتقاد از سیاست های ریاض در قبال تحولات سیاسی لبنان، بر ادامه همکاری حزب الله با مقاومت فلسطین برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی تأکید کرد.

- شیخ نبیل قاووق با انتقاد از سیاست های ریاض در قبال تحولات سیاسی لبنان، بر ادامه همکاری حزب الله با مقاومت فلسطین برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله در سخنانی تاکید کرد: از جمله امور مسلّم و بدیهی ملی این است که لبنان فقط با اجماع اداره می شود نه اکثریت و معادلات ملی داخلی پیچیده تر از آن است که هر حزبی برای حذف و به حاشیه راندن احزاب دیگر تلاش کند و نجات کشور فقط با توافق ملی و همکاری میسر است.

شیخ قاووق که در یک مراسم ترحیم در حسینیه شهرک شیحین در جنوب لبنان سخرانی می کرد، افزود: حزب الله پس از انتخابات پارلمان دست به سوی همه مردم مخلص وفادار کشور دراز کرد.

در این دوره نمایندگان جدیدی هم هستند که در انتخابات پیروز شدند و به سفارتخانه ها وصل نیستند که ما دست خود را بر اساس اجماع و همکاری برای نجات کشور در دست آنها می گذاریم.

پس از انتخابات ریاست پارلمان تشکیل دولتی که تلاش برای نجات کشور و کاستن از درد و رنج لبنانی ها را در اولویت قرار دهد، تکمیل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مقاومت لبنان و فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی ادامه دارد

همکاری مقاومت لبنان و فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی ادامه دارد