مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 18:122022-05-29فناوري

ساختار سازمان فاوا نیازمند بازنگری جدی است


رییس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز خطاب به شهردار گفت: برای افزایش سرعت و دقت در هوشمندسازی باید در ساختار سازمان فاوا بازنگری جدی شود تا با همکاری ادارات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهر زیرساخت ها با کیفیت بهتری ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی نصیری امروز در نطق پیش از دستور خود در شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه گسترش خدمات ارائه شده در شهرداری پیچیدگی مدیریت شهری را بیشتر کرده است، گفت: چالش های مدیریت شهری باعث شده تلاش برای یافتن راهکارهای نوآوری در جهان به یک مساله جدی تبدیل شود.

وی افزود: با گسترش فناوری از رادیو و تلویزیون به رسانه های دیجیتال توسط شهروندان توجه  به زیر ساخت های فناوری اطلاعات در ارائه راهکارهای این چالش ها نقش اساسی پیداکرده است.

نصیری گفت: لذا پرداختن به مفهوم شهرسازی از دیدگاه شهر هوشمند افزایش کیفیت شهری، حفظ منابع و انرژی برای نسل های آینده را در بر دارد، هدف شهر هوشمند ارائه خدمات بهتر به شهروندان با استفاده از انرژی کمتر است.

عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: هوشمندسازی با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش بهره وری، کمک به رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را به ارمغان می آورد، در بخش عمومی با سرمایه گذاری بخش خصوصی می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار سازمان فاوا نیازمند بازنگری جدی است

ساختار سازمان فاوا نیازمند بازنگری جدی است