مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 18:172022-05-29پزشكي

مرگ سالانه 60 ایرانی بر اثر مصرف دخانیات/ ضرر یک وعده قلیان به اندازه 70 نخ سیگار


چرا باید میانگین سنی مصرف دخانیات کاهش یابد و مصرف در خانم ها بیشتر شود.

چرا دانش آموزان ما به راحتی باید به این مواد دسترسی داشته باشند، - معاون بهداشت وزارت بهداشت: چرا باید میانگین سنی مصرف دخانیات کاهش یابد و مصرف در خانم ها بیشتر شود.

چرا دانش آموزان ما به راحتی باید به این مواد دسترسی داشته باشند، چرا همه اصناف می توانند مواد دخانی را عرضه کنند؟ چرا باید بحث معطر و معسل کردن مواد دخانی را در دستور کار قرار دهیم و به این اشتغال مجوز پشت مجوز داده شود؟ معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه سالانه 60 هزار نفر ایرانی به دلیل مصرف دخانیات در کشور جان خود را از دست می دهند، گفت: یک وعده قلیان به اندازه 60 تا 70 نخ سیگار ضرر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ کمال حیدری در نشست خبری که به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات برگزار شد، اظهار کرد: وقتی صحبت از دخانیات می شود، بیشتر غمگین می شویم زیرا احساس می کنیم که همدلی لازم برای اقدام برای این کالای آسیب رسانی که هم محیط زیست و هم سلامت انسان را تهدید می کند، انجام نمی شود.

این درحالی است که از نظر قانونی به اندازه کافی قانون داریم.

هرچند در بحث مالیات بر دخانیات، بیش از این برای وضع مالیات انتظار داشتیم؛ سیاستی که اکثر کشورهای دنیا برای کاهش تقاضای مواد دخانی در پیش گرفتند، اما متاسفانه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سالانه 60 ایرانی بر اثر مصرف دخانیات/ ضرر یک وعده قلیان به اندازه 70 نخ سیگار

مرگ سالانه 60 ایرانی بر اثر مصرف دخانیات/ ضرر یک وعده قلیان به اندازه 70 نخ سیگار