مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 18:272022-05-29سياسي

همکاری مقاومت لبنان و فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از العهد، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله در سخنانی تاکید کرد: از جمله امور مسلّم و بدیهی ملی این است که لبنان فقط با اجماع اداره می شود نه اکثریت و معادلات ملی داخلی پیچیده تر از آن است که هر حزبی برای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از العهد، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله در سخنانی تاکید کرد: از جمله امور مسلّم و بدیهی ملی این است که لبنان فقط با اجماع اداره می شود نه اکثریت و معادلات ملی داخلی پیچیده تر از آن است که هر حزبی برای حذف و به حاشیه راندن احزاب دیگر تلاش کند و نجات کشور فقط با توافق ملی و همکاری میسر است.

شیخ قاووق که در یک مراسم ترحیم در حسینیه شهرک شیحین در جنوب لبنان سخرانی می کرد، افزود: حزب الله پس از انتخابات پارلمان دست به سوی همه مردم مخلص وفادار کشور دراز کرد.

در این دوره نمایندگان جدیدی هم هستند که در انتخابات پیروز شدند و به سفارتخانه ها وصل نیستند که ما دست خود را بر اساس اجماع و همکاری برای نجات کشور در دست آن ها می گذاریم.

پس از انتخابات ریاست پارلمان تشکیل دولتی که تلاش برای نجات کشور و کاستن از درد و رنج لبنانی ها را در اولویت قرار دهد، تکمیل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مقاومت لبنان و فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی ادامه دارد

همکاری مقاومت لبنان و فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی ادامه دارد