مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 19:172022-05-29پزشكي

افتتاح 14 پروژه حوزه سلامت در سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در جریان سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی تعداد 14 پروژ در حوزه سلامت افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهمن نقی پور روز یک شنبه در نشست مشترک با نمایندگان شورای اسلامی استان، پروژه های عمرانی بخش سلامت آذربایجان شرقی را بسیار متنوع و مهم خواند و با اشاره به اینکه لیست پروژه های عمرانی ناقص با درصدهای پیشرفت متفاوت احصا شده است، افزود: در این خصوص مطالبه شدید و جدی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داریم.

به گفته وی در این رابطه قول اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان در جریان سفر رییس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان شرقی گرفته شده است.

نقی پور ادامه داد: اعتباری نیز مازاد بر این اعتبار برای پروژه های شهرستان ها در حال مصوب شدن است که امیدواریم تا سال 1402 شاهد تحول عظیم در حوزه پروژه های استانی و خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه باشیم.

وی اضافه کرد: برای بیمارستان یک هزار تختخوابی تبریز نیز جذب اعتبار خوبی طی سال جاری داریم و باید متوجه باشیم که با افتتاح فاز اول این مرکز درمانی مهم، علاوه بر کلانشهر تبریز و سایر شهرهای آذربایجان شرقی، سایر استان های همجوار نیز از خدمات آن برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 14 پروژه حوزه سلامت در سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی

افتتاح 14 پروژه حوزه سلامت در سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی