مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 19:472022-05-29فرهنگي

مخاطب آثار هنری حوزه دفاع مقدس کودکان و نوجوانان باشند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به نقش مهم اثر هنری برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس، گفت: مخاطب آثار هنری حوزه دفاع مقدس کودکان و نوجوانان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن حبیبی عصر یکشنبه در دهمین جشنواره شعر دفاع مقدس در سالن اجتماعات پژوهشکده گیلان شناسی با بیان اینکه ملت ها در پی یک رویداد بزرگ و اساسی عزت می یابند و ملت ایران نیز در دوران دفاع مقدس عزت یافت، اظهار کرد: عاملی که موجب عزت بین المللی جمهوری اسلامی است ریشه در دوران دفاع مقدس دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه عرصه هنر بهترین ابزار برای تبیین رویدادهای مهم است، بیان کرد: برای تبیین موضوعات مهم فرهنگی اجتماعی و مذهبی به ویژه در تبیین آرمان های انقلاب باید از ابزار هنر بهره گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برای نشر ارزش ها و خاطرات دوران دفاع مقدس رسالت خطیری بر عهده داریم، تصریح کرد: این مهم جز با تلاش و همکاری همه هنرمندان اساتید و نخبگان محقق نمی شود.

حبیبی افزود: به همان اندازه که برای تکمیل ساختمان موزه دفاع مقدس دغدغه داریم برای تولید محتوای هنری در این حوزه نیز نگران و دغدغه مند هستیم و از تمام فعالان حوزه فرهنگ و هنر برای این منظور استمداد می طلبیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب آثار هنری حوزه دفاع مقدس کودکان و نوجوانان باشند

مخاطب آثار هنری حوزه دفاع مقدس کودکان و نوجوانان باشند