مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 20:272022-05-29اقتصادي

طرح توسعه کارخانه سیمان مارگون را حمایت می کنیم


با طرح توسعه کارخانه سیمان مارگون و احداث کارخانه جدید دیگری و ایجاد شرکت ترابری سنگین این کارخانه موافقت می کنیم و سرمایه گذار مورد حمایت جدی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در کارگروه اقتصادی استان با حضور مالک کارخانه سیمان مارگون و متقاضی فاز جدید این کارخانه گفت: همه شرایط برای ایجاد کارخانه جدید و توسعه این کارخانه فراهم می شود.

 استاندار، دستور لازم برای رفع مشکلات و تامین آب که یکی از مشکلات کارخانه سیمان مارگون بود را صادر کرد.

وی به دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: شرایط لازم را برای احداث کارخانه جدید و یا خط دوم تولید سیمان مارگون و ایجاد مجتمع ترابری سنگین که خواسته متقاضی سرمایه گذاری این طرح بزرگ در استان است را فراهم کنند.

استاندار به رفع مشکلات احتمالی معارض و تامین معدن سیلیس و گچ برای این کارخانه در منطقه تاکید کرد و گفت: آب منطقه ای، شهرک های صنعتی، منابع طبیعی، محیط زیست و صنعت معدن و تجارت، برق و گاز به طرح ها و برنامه های این سرمایه گذار حمایت کنند.

استاندار بر تامین امنیت  کامل برای سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون تاکید کرد و گفت: یکی از طرح های بزرگ و اساسی این کارخانه راه اندازی شرکت حمل و نقل و خرید ناوگان جدید توسط سرمایه گذار است که این مهم در ایجاد اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه کارخانه سیمان مارگون را حمایت می کنیم

طرح توسعه کارخانه سیمان مارگون را حمایت می کنیم