مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 21:022022-05-29بين الملل

واکنش پادشاه اردن به یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی


ملک عبدالله دوم ضمن محکوم کردن یورش صهیونیست ها به قدس و مسجد الاقصی، بر ضرورت حمایت و ایستادن در کنار مردم فلسطین و اهالی قدس تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، عبدالله دوم پادشاه اردن در واکنش به یورش شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی و مسجد الاقصی گفت: اردن به نقش خود برای ایستادن در کنار برادران فلسطینی و پشتیبانی از آنها و حمایت از استقامت اهالی قدس عمل می کند.

ملک عبدالله ادامه داد: بر اهمیت ایجاد چشم انداز واقعی برای دستیابی به روند صلح با هدف متوقف کردن خشونت ها تأکید می کنیم.

این اظهارات پادشاه اردن در حالی است که منابع رسانه ای عبری زبان اعلام کردند عومر بارلیف وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شخصاً برای نظارت بر برگزاری راهپیمایی پرچم در مرکز پلیس قدس اشغالی حضور یافته است.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد نظامیان رژیم صهیونیستی کنترل اوضاع در قدس اشغالی را از دست داده اند زیرا شمار شهرک نشینانی که در راهپیمایی پرچم شرکت کرده اند، بسیار زیاد و بی سابقه بوده است.

برخی منابع شمار صهیونیست های حاضر در این مراسم را حدود 60 هزار نفر تخمین زده اند.

منابع محلی فلسطینی نیز اعلام کردند شهرک نشینان صهیونیست در جریان راهپیمایی پرچم شعار مرگ بر عرب سر دادند و به فلسطینی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پادشاه اردن به یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی

واکنش پادشاه اردن به یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی