مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 21:072022-05-29اقتصادي

محکومیت 2 میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در اردبیل


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: قاچاقچی سیگار در اردبیل به پرداخت 2 میلیارد و 330 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحیمی آذر عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قاچاقچی سیگار در استان اردبیل با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز به پرداخت 2 میلیارد و 330 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی با بیان اینکه خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می شود، گفت: از این قاچاقچی 269 هزار و 600 نخ سیگار کشف و ضبط شد و پرونده در این خصوص در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به تداوم نظارت بر عملکرد اصناف افزود: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره بین تعزیرات هستند و برخورد با قاچاقچیان، فرصت طلبان، سوء استفاده کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت های دستگاه قضایی است.

رحیمی آذر بیان کرد: هموطنان می توانند گزارش های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گران فروشی و کم فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 2 میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در اردبیل

محکومیت 2 میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در اردبیل