مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 21:272022-05-29اقتصادي

«افزایش راندمان»اولویت به کارگیری شرکت های دانش بنیان استان سمنان


افزایش راندمان تولید و بهره وری با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، زمینه ساز تحقق اقتصاد دانش بنیان و یکی از تاکیدهای ما در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به ضرورت به کارگیری دانش بنیان ها در اقتصاد استان، ابراز داشت: افزایش راندمان تولید و بهره وری با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، زمینه ساز تحقق اقتصاد دانش بنیان است.

وی افزود: ما به دنبال افزایش بهره وری و خروجی ملموس در بحث تحقق شعار سال با استفاده مطلوب از ظرفیت شرکت های دانش بنیان هستیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه در راستای تقویت حوزه اقتصاد، تولید، سرمایه گذاری و تولیدات داخلی، شعار امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اینگونه نام نهاده شد، بیان کرد: به هیچ عنوان نباید رقمی از اعتبارات استان توسط دستگاه های اجرایی برگشت بخورد.

هاشمی بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای پارک علم و فناوری استان در راستای تحقق شعار سال، افزایش بهره وری و حمایت از تولید، به بهترین نحو ممکن برنامه ریزی و هزینه شود.

وی افزود: در دولت و مقطع حساس کنونی، هیچ مدیری نباید مقید به ساعت اداری باشد و لذا باید در راستای انجام وظایف محوله به صورت شبانه روزی و جهادی پای کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«افزایش راندمان»اولویت به کارگیری شرکت های دانش بنیان استان سمنان

«افزایش راندمان»اولویت به کارگیری شرکت های دانش بنیان استان سمنان