مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 21:472022-05-29اقتصادي

تولید عبور مستقیم سایپا 97 درصد است/ مشکلات صنعت خودرو قابل حل شدن است


صنعت خودرو صنعت بزرگ و مهمی است که با مشکلات خاصی مواجه شده که با حضور خودروسازان و قطعه سازان و طی یک نقشه راه دو ساله، برنامه ای طراحی شده و بر اساس آن مشکلات موجود قابل حل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سایپانیوز، وزیر صنعت، معدن تجارت با حضور در سایپا و بازدید از خطوط تولید این شرکت از نزدیک درجریان وضعیت تولید و مشکلات موجود قرار گرفت.

سیدرضا فاطمی امین پس از بازدید از خط تولید خودرو شاهین و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 170 هزار خودرو ناقص تولید شده بود گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید، افزایش تولید خودرو بود که خوشبختانه این مشکل حل شد.

وزیر صمت با بیان اینکه در سال گذشته در سایپا 18 درصد تولید به صورت عبور مستقیم انجام می شد و بقیه محصولات تولیدی به صورت ناقص در پارکینگ قرار می گرفت که این روند مشکلات زیادی به همراه داشت گفت: در حال حاضر تولید ناقص در دو خودروساز انجام نمی شود و در سایپا تولید به صورت عبور مستقیم در حدود 97 درصد انجام می پذیرد که بسیار موفقیت آمیز است.

او در خصوص قطعات یدکی تقلبی و قاچاق که در بازار وجود دارد گفت: حدود 30 درصد قطعات موجود در بازار از قطعات، تقلبی و قاچاق است که بعضا با نصب بر روی خودروها دچار تصادفات و حوادث ناگوار هستیم که برای این موضوع هم برنامه خاصی را دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید عبور مستقیم سایپا 97 درصد است/ مشکلات صنعت خودرو قابل حل شدن است

تولید عبور مستقیم سایپا 97 درصد است/ مشکلات صنعت خودرو قابل حل شدن است