مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 22:272022-05-29سياسي

اجرای ویژه برنامه «آبروی کوچه ها، افتخار محله» در چهارباغ


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ گفت: ویژه برنامه «آبروی کوچه ها، افتخار محله» در راستای رسیدگی به محلات کم برخوردار این شهرستان اجرا شد.

- البرز - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ گفت: ویژه برنامه آبروی کوچه ها، افتخار محله در راستای رسیدگی به محلات کم برخوردار این شهرستان اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حسنیان عصر یکشنبه در حاشیه اجرای رزمایش جهاد امیدآفرینی در شهرستان چهارباغ اظهار کرد: ویژه برنامه آبروی کوچه ها، افتخار محله با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در راستای رزمایش جهاد امیدآفرینی و گرامیداشت نام و یاد شهید ناصر رسولی در سالگرد شهادت در مهدی آباد این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه امری که در جبهه ما حاکم بود و ما را پیروز کرد، فرهنگ عاشورایی بود، تصریح کرد: در تاریخ اسلام و شیعه غیر از نیم روز کربلا که برای بقای اسلام ماندگار شد و جز در این جنگ هشت ساله دفاع مقدس در هیچ کجا انسان ها برای جان دادن از یکدیگر سبقت نمی گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک نفر برای رسیدن به فرماندهی یک قدم برنمی داشت و رایزنی نکرده است، متذکر شد: در هشت سال دفاع مقدس همه چیز خدا بود و غیر خدا جا نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه «آبروی کوچه ها، افتخار محله» در چهارباغ

اجرای ویژه برنامه «آبروی کوچه ها، افتخار محله» در چهارباغ