مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 23:022022-05-29فرهنگي

تکذیب امضای بیانیه منسوب به سینماگران


داریوش یاری مستندساز و کارگردان سریال های تلویزیونی درباره بیانیه ای که از نیروهای مسلح خواسته است اسلحه هایشان را بر زمین بگذارند و امضایش در آن درج شده است تاکید کرد که آن را قبول ندارد.

- داریوش یاری کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به بیانیه ای که نام او در آن درج شده است به خبرنگار مهر بیان کرد: بیانیه ای منتشر شده که در آن نوشته است نیروهای مسلح اسلحه هایشان را زمین بگذارند.

من این را باور ندارم که نیروهای مسلح در برابر مردم ایستاده باشند و در نتیجه این بیانیه را قبول ندارم.

وی ادامه داد: اتفاقی در شهر آبادان افتاده است که به دلیل جهالت، فساد، رشوه خواری و بی اخلاقی برخی رخ داده و منجر به ریزش متروپل شد.

یاری اضافه کرد: ممکن است مردم در پی این اتفاق عصبانی یا خشمگین شوند اما دین ما و امام و رهبری همواره می گویند حق با مردم است.

خواهشم از نیروهای نظامی و انتظامی این است که باید متهم را پیدا کنند و با هرکسی که به دلیلی با بی اخلاقی و بی تعهدی مرتکب این فاجعه شده و نظام دارد تاوان آن را می دهد برخورد کنند.

وی در پایان ضمن تکذیب امضای این بیانیه گفت: من این بیانیه و روح حاکم بر ان را قبول ندارم چون باور ندارم نیروهای مسلح کشورم در مقابل مردم هستند که حالا بخواهم اسلحه هایشان را بگذارند زمین.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب امضای بیانیه منسوب به سینماگران

تکذیب امضای بیانیه منسوب به سینماگران