مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 00:022022-05-29اقتصادي

آغاز طرح های دریا و لزوم خروج سواحل از بلاتکلیفی


بی گمان طرح های دریا و عمران سواحل از ظرفیت های بالقوه اقتصادی و فرهنگی در شمال کشور به شمار می رود که در صورت برنامه ریزی، اجرا و نظارت بهینه و منطبق با اصول علمی می تواند بسترساز تحول و شکوفایی اقتصادی در این پهنه سرسبز شود.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ  عقیل امامیبا آغاز اجرای طرح های دریا در مازندران نگرانی در مورد نیازهای فرهنگی و امنیتی سواحل در تابستان افزایش یافته است.

با توجه به آماده سازی 95 طرح دریا در نوار ساحلی مازندران طی تابستان امسال و دسترسی آسان تر مردم به ویژه مسافران تابستانی به مناطق شنای دریا در نوار 338 کیلومتری این استان و نیز عدم آمادگی زیرساختی این مناطق خدمات دهی به مسافران طرح های دریا به دغدغه جدی این روزهای مردم و مسؤولان این خطه تبدیل شده است.

با اجرای طرح آزادسازی حریم 60 متری سواحل دریا در مازندران که با شجاعت مثال زدنی رییس جمهور محترم عملیاتی شد، هم اکنون چگونگی بهره برداری از این مناطق که آزادانه و بدون برنامه ریزی در دسترس مردم به ویژه مسافران قرار دارد، چالش عمده محسوب می شود که در صورت عدم چاره اندیشی فوری تبعات فرهنگی و امنیتی را شاهد خواهیم بود.

واقعیت این است در حالی نوار ساحلی آزادانه در دسترس مردم قرار دارد که اولا متولی مشخصی برای سواحل وجود ندارد (هر چند استاندار مازندران در جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح های دریا و لزوم خروج سواحل از بلاتکلیفی

آغاز طرح های دریا و لزوم خروج سواحل از بلاتکلیفی