مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 07:122022-05-30سياسي

از فروش موفقیت و امید توسط روان شناس نماها تا رویارویی با قانون


به بهانه انتشار اسامی افراد غیر روان شناس و فاقد مجوز در سایت سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشورناکامی سلاطین فروش امید و موفقیت در اینستاگرام در پاسخ به پرسش ساده سازمان نظام روان شناسی از دیرباز میل به شناخت، تحلیل و پیش بینی رفتار آدمی، روان شناسی را به رشته ای جذاب بدل کرده است، اما شناخت این موجود پیچیده مانند قواعد ریاضی و فیزیک نیست که از روش و قانون یکسانی تبعیت کند.

چون هر انسانی با ژنتیک، گذشته و آموزشی متفاوت، مانند اثر انگشت خود، داستان منحصر بفردی نیز خواهد داشت.

به همین دلیل است که مداخلات در روان شناسی و روان تحلیلی، کاملا فرد محور، بسیار تخصصی و دارای چارچوب های علمی و تبعیت کامل از اصول اخلاقی خاص خود است.

بنابراین در کارگاه ها و کلاسهای توسعه فردی و حتی برخی سخنرانی های انگیزشی، سطحی از مداخلات شناختی و هیجانی در فرد اتفاق می افتد که سپردن این تیغ تیز جراحی به دست کارنابلدان، تبعاتی جبران نشدنی برای مخاطبان آن بدنبال خواهد داشت.

بنابراین با همه انتقاداتی که برخی از اعضای جامعه روان شناسی کشور به عملکرد سازمان نظام روان شناسی و منتخبین خود در آن دارند که دعوایی درون حرفه ای و صنفی محسوب می شود اما با نگاهی منصفانه اقدام اخیر و جرات مندانه سازمان در اجرای وظایف قانونی خود، که سالها بواسطه اهمال کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فروش موفقیت و امید توسط روان شناس نماها تا رویارویی با قانون

از فروش موفقیت و امید توسط روان شناس نماها تا رویارویی با قانون