مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 07:322022-05-30فرهنگي

ترجمه 10 داستان از 10 نویسنده زن ژاپنی منتشر شد


«همه یک شنبه ها کجا رفته اند» برگزیده 10 داستان کوتاه از 10 نویسنده زن معاصر ژاپن با ترجمه اشکان کاظمیان مقیمی از سوی نشر شورآفرین منتشر شد.

- همه یک شنبه ها کجا رفته اند برگزیده 10 داستان کوتاه از 10 نویسنده زن معاصر ژاپن با ترجمه اشکان کاظمیان مقیمی از سوی نشر شورآفرین منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همه یک شنبه ها کجا رفته اند برگزیده 10 داستان کوتاه از 10 نویسنده زن معاصر ژاپن با ترجمه اشکان کاظمیان مقیمی از سوی نشر شورآفرین در 180 صفحه منتشر شد.

مهم ترین آثار ادبیات کلاسیک ژاپن که بیش از آثار حماسی و جنگی ژاپن در کانون ادبیات و حافظه جمعی مردم این کشور باقی مانده، به قلم زنان نگاشته شده است؛ از همین رو است که داستان های نویسندگان معاصرِ زنِ ژاپن دارای اهمیتِ بسیار است.

نشر شورآفرین پس از موفقیتِ مجموعه رژه پیروزی در بندر آرتور (داستان های کوتاه ژاپنی از آغاز تا امروز)، اقدام به انتشار مجموعه دیگری از نویسندگانِ زنِ ژاپن کرد با عنوان سیزدهمین شب از سیزدهمین ماه (داستان های زنان ژاپنی از آغاز تا امروز)؛ موفقیت این کتاب نیز موجب شد تا کتاب دیگری از نویسندگان زنِ معاصر ژاپن با نام همه ی یک شنبه کجا رفته اند منتشر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه 10 داستان از 10 نویسنده زن ژاپنی منتشر شد

ترجمه 10 داستان از 10 نویسنده زن ژاپنی منتشر شد