مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-30سياسي

ضرورت فعال سازی مجدد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی


عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه با منصوبان دولت قبل که انگیزه ای برای خدمت به مردم ندارند کار اقتصاد مقاومتی پیش نمی رود، - رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم دولت باید فعال سازی مجدد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باشد.

این نماینده مجلس گفت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با دستور رهبری برای اجرای طرح های پیشران و اولویت دار اقتصاد مقاومتی شکل گرفت و در حال حاضر دولت به چنین ستادی برای کارهای تحولی نیاز دارد.

* دولت قبل عملکرد قابل قبولی در ستاد اقتصاد مقاومتی نداشت وی بیان کرد: دولت قبل عملکرد قابل قبولی در ستاد اقتصاد مقاومتی نداشت و کارهای جاری دستگاه ها را به پروژه ستاد تبدیل کرده بود که در این زمینه رهبری هم تذکر دادند و خلاف ماموریت ستاد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: امروز ضرورت دارد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در دولت جدید که رویکرد اقتصاد مقاومتی دارد، فعال شود.

زارع اضافه کرد: هنوز دبیر جدید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی توسط معاون اول دولت سیزدهم منصوب نشده است، باید این اقدام هر چه سریع تر انجام شود تا کار ستاد با جدیت آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فعال سازی مجدد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

ضرورت فعال سازی مجدد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی