مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-30سياسي

آماده هر گونه توسعه همکاری با شرکت ملی صنایع مس ایران هستیم


توسعه همکاری های علمی و فناورانه دانشگاه تبریز و شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی به میزبانی دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

- نشست توسعه همکارها با محوریت بررسی نحوه راه اندازی آزمایشگاه مرجع شمالغرب با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، جهانگیر رضوی مدیر مجتمع مس آذربایجان( مجتمع مس سونگون)، دکتر معصومه پاشایی نماینده مرند و جلفا و رییس دانشگاه تبریز، دردانشگاه تبریز برگزار شد.

دکتر صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز در این نشست با تاکید بر اینکه این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های جامع و برتر کشور، با توجه به توانمندیها و ظرفیت هایی که در بخش های مختلف و از جمله در حوزه معدن دارد، آماده هر گونه توسعه همکاری با شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون شهرستان ورزقان است، تصریح کرد: همکاری مشترک میان دانشگاه تبریز و مجتمع مس سونگون به سال 91برمی گردد که در این راستا هم توافق نامه بین طرفین به امضاء رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما باید بسترها و زیرساخت های لازم را برای توسعه ارتباط و همکاری های بیشتر بین صنعت، دانشگاه و جامعه فراهم کنیم، یادآور شد: با توجه به شرایط موجود و وجود تعداد زیادی شرکت های دانش بنیان و دیگر مراکز رشد و فناوری، تجهیزات و امکانات موجود در دانشگاه ها با نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده هر گونه توسعه همکاری با شرکت ملی صنایع مس ایران هستیم

آماده هر گونه توسعه همکاری با شرکت ملی صنایع مس ایران هستیم