مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-30سياسي

بازسازی 1400 دستگاه اتوبوس شرکت واحد


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال تعداد 1400 دستگاه اتوبوس بازسازی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه هم اندیشی مدیران و معاونان شرکت های بخش خصوصی با مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با حضور بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شد.

نکاحی، ضمن قدردانی از همکاران بخش خصوصی که همواره در مراسم، مناسبت ها و ایام خاص دوشادوش شرکت واحد در خدمات رسانی به شهروندان شریف تهرانی از هیچ تلاشی و کوششی فروگذار نکرده اند، گفت: امیدوارم امسال با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم اتفاقات و تحولات جدیدی را در حوزه اتوبوسرانی رقم بزنیم.

وی با اشاره به نگاه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران به توسعه حمل و نقل عمومی خصوصاً اتوبوسرانی پایتخت، اظهار کرد: در سال جاری با حمایت های مدیریت شهری بنا داریم در موضوع بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گام های بلندی برداریم.

نکاحی با بیان اینکه تجهیز مجموعه اتوبوسرانی تهران به 6500 دستگاه اتوبوس فعال را تا پایان سال 1401، برنامه ریزی و هدف‏گذاری کرده ایم، تصریح کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال تعداد 1400 دستگاه اتوبوس، بازسازی و تعداد 2450 دستگاه نیز نوسازی خواهند شد که به این منظور در مورد توان و ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 1400 دستگاه اتوبوس شرکت واحد

بازسازی 1400 دستگاه اتوبوس شرکت واحد